And then they were two

2010-10-05 @ 19:18:39 2010-10-05 @ 19:18:39
Blää, fatta hur mke jag HATAR spanska?
Jag tror faktiskt inte ni vet det ^^
Palla lära sig alla fkn verb äckel böjningar och annat mög som ska böjas i jag, du, han, hon mm
HATE IT!
Engelska är ju iaf lite logisk och man har ANVÄNDNING för det, till skillnad ifrån spanskan ^^

he
has
ha
hamos
habeis
han

(stam + ando)

=
skjut mig?

Nu så ska jag fortsätta plugga detta meninglösa språk och hoppas på att jag fattar någonting och får iaf G
På fredag är det matteprov och jag har inte räknat klart kapitel 1 haha, sen ska jag räkna
blandadeuppgifter, träna mer och fördjupning annars så tror jag att jag inte får mvg..
buhu, hon fick inte mvg, staaaacckarrreeeennnn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback