Fixet före för-fixet

2010-10-21 @ 21:58:16 2010-10-21 @ 21:58:16

Men tjenare bettan, nu varre väl längesedan??

Nuu har jag precis smörjt in hela mig med Ålens billiga brun utan sol (tillochmed namnet är depprimerande?)
och väntar på att det lååångsamt ska gå in i huden och färga alla mina celler gul-bruna.
Andledningen: Jo, jag vägrar vara blek, jag är hellre simpson-gul än snövit ^^

Dessvärre är jag nu inte bara brun utan jag glittrar som en fkn discokula :@ kan man stämma dem??
Haha, skit samma pallar inte gråta :)
För övrigt har jag asont i benen tackvare den bajsstora hästen Felix som har jätterund rygg och verkar tycka det är kul att skena. Och så tror man att Nordsvennar ska vara lugna och pålitliga, pfft, MEGA speedade och olydiga låter bättre, men det va kul ändå ^^

Fick dock tigga skjuts av pappa för jag kunde inte cykla för det var för mörkt när jag skulle från stallet :$
Sen duschade jag och kollade VD, me loooooooove ;*

Nu ska jag fixa inför morgondagens jägers, alltså städa sen får vi se om jag orkar plugga so annars gör jag det imorgon när jag har hÅÅÅÅÅÅla (L)

söv sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback