Its just the begining sweetheart

2010-10-08 @ 00:03:02 2010-10-08 @ 00:03:02
Nu är jag klar med matten, finally ^^
Pluggade de satans kapitlen och alla extra uppgifter, blää!
Började åtta, ÅTTA och blev klar halv tolv, men men, klar blev jag iaf.
Och det hemska är att detta är bara en pyttelitenmini del av vad som komma skall, jag ryser ;o

Imorgon börjar so plugget tätt följt av engelskan som viktigast, utöver detta mina kära vänner, måste jag göra klar bilduppgifter och so-projket. - I veckan förstås, vi vill ju inte att ungdommarna ska blir stessade, herregud nej!

Jag tänkte fortsätta klaga på denna dag, som började med nått slöjdprov (visste inte ens om att sådana existerade?) Vi skulle göra ett höst kort men vi fick/tvingades bara använda begränsade saker, tyg, metalltråd, två knappar, pärlor och en bit läderband :p
Tog två timmar och då stressade jag ändå ända in i slutet, men jag blev klar..igen^^
Efter tvåtimmars "slöjd" så hade vi svenska, då skrev jag klar min urtråkiga insändare och lyssnade på redovisningar, jippi..

Sen NO där man inte fattar ett piss, juste, labbraporten ska lämnas in nästa vecka, damn..
Sist så plågades vi med matte och jag överlevde precis dagen, mamma räddade mig så jag slapp iaf å gå hem, puhh ;)
Sen fick jag en liten miniponny på ridningen, lilla caramell, som är sååå trög ;)
Ja, sen pluggade jag ju.
Denna dagen slutar ju lyckligt viss nu, så jag hoppas att fredagen blir tusen gånger bättre, den börjar ju med sovmorgon 8)

Nu ska jag sova, om jag kan efter allt de kaffet jag drack..
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback