Lördagen den nionde i tionde tjugohundratio

2010-10-09 @ 18:12:03 2010-10-09 @ 18:12:03
Igår va nice, blev ingen filmkväll för det behövdes inte^^
Vi sanckade om allt mellan himmel och jord, sen krängde vi chips o mög, spillde dock ut typ allt av lökringarna ;)
Frida och Mathilda somnade först vid halv ett? Sen höll jag på att somna men fanny som skulle sova bredvid mig lät mig inte ;o <3

Sen vaknade jag och det va kolsvart i rummet ( vi va i en källare utan fönstsr) och jag hade inte mobilen till hands så jag hade ingen aning om vad kolackan va så det va bara till att vänta på att nån skulle vakna ;)

Jag, frida å fanny gick hem till frida vid ett och sen fixade blondinen sig för hon skulle till sin lilla pappa :)
Så jag och fanny gick hem till mig och fortsatte kolla sex and the city movie ^^
Men nu stack fanny hem och jag väntar på mia som ska komma hit sen, mohaha..

Tills dess ska jag kidnappa mammas data och kolla på kenza&tyra show, me love ,

pÖssWQ"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback