Måndagen,..

2010-10-18 @ 18:10:37 2010-10-18 @ 18:10:37
Sorry att jag suger på att blogga, och dessutom suger på att hitta på hyfsade andledningar till varför jag inte bloggar^^

Iaf, idag sög skolan bajs, för vi hade bip-test och ja, det gick inte superbra xD
Tror inte mina lungor är helt återställda ;(
Jaja, sen hade jag glömt bildmappen hemma och fick skugga på lösblad ist, kuuuul :(

Sen hade vi ett oförberett hörförståelseprov, som lyckligtvis gick asbra, (tänk att dom pratar engelska LÅNGSAMMARE än spanskan och vi har läst engelska i 6år men spanska i 3 ?).

Efter skolan följde hanna med mig hem och vi krängde polly och kollade remember me (L)
Jag somnade ju dock och såg inte det översorgliga slutet O-o


Nu ska jag ta i tu med engelskan och...suck...plugga..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback