Pengaproblem??

2010-10-18 @ 21:17:06 2010-10-18 @ 21:17:06
Gahh, jag får damp på mamma!

Nu tycker hon att hon ska "lägga undan" mer pengar av mitt barnbidrag utöver det hon lägger undan nu, och dom pengarna ska ju gå till "vinterskor" och branäs ;s
Men jag får ju fan betala allt annat jag vill/behöver?!

Vill jag shoppa så är det jag som får betala det, inga undantag typ och det är fine.
Jag fattar ju det, jag hade inte velat betala min unges kläder när den får pengar :o

MEN jag "kladdar" ju inte bara min kläder utan jag köper ju massa, MASSA annat ;i
smink, body-lotion, hår-mög, hudprodukter, u name it!
Och därför behöver jag mina pengar som jag får nu, inte, absolut INTE mindre ;O
Detta fattar inte min mamma, visst jag får typ 400kr i månaden för att jag dammsugar men hallÅ?
Typ 2 tröjor? come on...

Så nu har jag fått i "uppdrag" att göra en ekonomiplan och bevisa att jag kan tjäna ihop pengar till sommmaren, då man inte får barnbidrag :''''''''''(

Var bara tvungen att skriva av min ilska, haha.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback