vi kan gung-gung-gunga du å ja!

2010-10-23 @ 18:09:13 2010-10-23 @ 18:09:13


Shitet, gårdagen va crazy fast oerhört lyckad ^^
Började med förfest hos mig vilket är likamed sminking och galningar som rockar loss till gammal Jimmi Jansson musik!
Sen skyndade vi oss in i taxin med destination jägers.
När vi alla kommit in och äntligen fått våra jackor inhängda så sprang vi in på dansgolvet och dansa som idioter i två timmar sen började fötterna och humöret ge vika så det blev bara lugna timmar mot midnatt ;)
Sen åkte vi alla hem till mig och vissa stannade över natten.
Efter mycket om och men vaknade jag tillslut vid 11 och Frida och jag vinkade av Annika som liksom jag skulle ägna denna lördag åt att städa -.-
Sen pallrade jag och Frida våra rövar upp och kollade New Moon med mamma (L)
Och när mamma åkt till villeskusinskalas (?) så kollade jag och fluff Salt, somnade givetvis till det spännande slutet.
Sen kom jag ju på att jag lovat mamma att jag skulle dammsuga the hole house, jippi..
Nu när dammråttorna är borta så har jag äntligen haft tid att blogga, och ja jag kommer lägga upp bilder sen igår, jag lovar denna gång (y)

Nu ska jag dra, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback