Homeworks...

2010-09-14 @ 11:12:56 2010-09-14 @ 11:12:56

Godmorgon människor!

Vaknade typ åtta och gick direkt upp till min nya favvo plats, SOFFAN!
Fifan vad jag hostar! sånna riktiga hostar som gör att man får ont i halsen :(
Usch, ingen skola blev det idag heller.
För det första klarar jag inte ens att gå upp för trappan utan att flåsa som en hund efteråt så jag har ingen aning hur jag ska kunna orka gå till skolan ?
Mamma tycker att jag ska vara hemma typ hela denna veckan men det kan jag inte, för mke plugg å ta igen sen :O

Funderar på att va i skolan typ en halv dag och se hur jag pallar de, har ju en infektion i kroppen så jag kommer inte att kunna springa hit och dit i trappor , Ab 2, Cd 3, bildsalen..
nej, det kommer inte gå ;s

daammnnn!!!!! jag pallar inte plugga men mia va så snäll och lämnade böcker :)

Idag måste jag göra fysikredovisningen, plugga matte, läsa spanska .. å justde, har ett so prov och ta igen plus ett stort annat prov -.-
Och vi får ju inte glömma dubbla engelska-spanska glosor te nästa vecka.. SHOOT ME!

Nu ska jag kolla på en film å sen ta igen plugget, jag vill dö...
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback