Mitt rum...

2010-09-30 @ 23:25:15 2010-09-30 @ 23:25:15

är min fobi!
Jag skämtar inte , jag klarar knappt av att sova i mitt rum själv ;s
För det första är hela huset lite halv läskigt, eftersom jag antar att det va rätt gammalt innan vi renoverade de ..
Men mitt rum är ju självklart beläget i källaren, woho.

Mitt rum
är skitläskigt, inte på dagen men mot natten, då jälar :s
Jag är oxå rädd för clowner och dockor, å gissa vem som givetvis skrikerhögst när vi kollar saw och billy jävlen alltid rullar in på sin fkn trehjuling , jo JAG!
Nu är det ju inte så att det är därför jag är rädd, dörrhandtaget i min källare har nämligen börjat rycka i sig själv, läskigt än?
Då ska jag ju inte berätta om alla gånger jag hört små små knackningar mot något, då dör jag av rädsla .

Jag har ju sovit hos pappa sen i måndes så jag har klart mig undan men nu ligger jag ensam i sängen och bloggar, jag vet ju vad som väntar...
Jag kommer antagligen ligga och lyssna på allt som låter och skrämma upp mig själv genom att tro att nån dock jävel ska rycka i täcket eller ligga brevid mig :o

Just precis därför är jag livrädd för mitt rum, för att det är fullt av andar eller nått, man känner lixsom det.
Funderar på att tända ALLA ljus i hela rummet och somna med dom tända ^^
värmeljus dådå för jag är ingen pyroman ;I

Om jag inte bloggar imorgon så får nån ringa polisen/ de okända för då har dom... tagit mig ;O

Hjälp, nu ska jag stänga av datorn och sova, wish me good luck..

EXTRA TILLÄGG!
sökte spökbilder på google, då ser jag nått ljust i ögonvrån ifrån mitt lilla "dörrfönster"
snälla, gör så att jag somnar innan 00.oo, please???


Kommentarer
Postat av: Nova

stackaren;S

2011-01-13 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback