News

2010-09-23 @ 21:48:51 2010-09-23 @ 21:48:51
kom nyss hem, eller okej jag kolla Idol å packa upp saker men nästan dåe ^^
Skolan va megachill, slöjd, teknik och en halv svenska lekition sen slutade jag, hehe ;)
Så halv två hämtade tord mig och mamma, sen bar det av mot malmö.
Dom skulle typ köpa murbruk å skit till garaget som aldrig blir klart -.-

Sen åkte vi till Ikea, mamma köpte ett mega doftljus som luktar vanlilj å brinner i 65 timmar ;)
Köpte oxå påslakan med röda "blommor", haha asfint ^^
Justde, tidningsställen får jag ju inte glömma ;s
Sen köpte co en massa mög och vi åkte till Nova (L)

Ska ju få en ny mobil så jag skulle välja ut den idag, blev en Xperia x10 mini pro ^^
Mobilen kommer med posten på måndag men jag köpte ett vitt skal idag, hehehe...
Ientligen vill jag inte ha tangentbord men jag får väl överleva (8
Köpte oxå present till agnes som fyller år imorgon !!!



Nu så ska jag nog snart sova, go natt ! (aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback