Sjuk

2010-09-11 @ 08:42:50 2010-09-11 @ 08:42:50
Okej, bloggtorka ?
nee, men jag har inte haft tid till att blogga :p
men nu så ska jag komma igång igen!

Just nu är jag cpsjuk, ont i halsen, feber å hosta = no good ;(
Började i torsdes när jag kom hem ifrån skolan, mådde kast och stack till stallet iallafall, u know im smart ^^
Iaf, stack till frida sen på kvällen och käkade pizza. Sen var vi
ute ett tag å sånt. Kom sedan hem och frös som en galning, hade värmen
på högsta och jag hade tre täcken men skaka ändå ?
Sen körde fridas mamma hem mig på fredagen och jag kollade lejonkungen och frös igen..

Inatt var det asjobbigt, låg i soffan här uppe och somnade aldrig, bara drack vatten och hostade :(
Nu så har jag knarkat alvedon och svettas som en gris tackvare febern -.-

Ska vila nu och kolla bloggar ;*

Kommentarer
Postat av: miíschâ

aw gumman.. :(

2010-09-11 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback