There's a voice in my head, there's a ghost under my bed.

2010-09-12 @ 14:28:38 2010-09-12 @ 14:28:38
Blää, jag hatar feber!
jag ska komma på ett botemedel mot feber så kommer världen bli mycket bättre (L)
Som faktiskt en hel natt, wow..

mamma ska boka tid på vårdcentralen imorgon = någon jävel kommer å köra in en över vass plast grej i mitt finger och säga : nee, du har bara en förkyling, ta lite alvedon så mår du bättre :)
Två dagar senare kommer man dit och göt om hela processen och då säger hon : men ojdå vännen, du har ju halsfluss, rätt länge oxå...

HATAR VÅRDCENTRALEN I HÖÖR!

Förövrigt har jag knarkat ibumetin lite mindre än vanligt och strepsils har typ slutat verka :s
Men annars lever jag.
Fast jag vill till skolan imorgon, då ska ju jag å mia representera miljöpartiet för 7:or, 8:or och dom bästa 9:orna ;)
Vi får se hur jag mår imorgon, jag ska ju ha mvg i svenska och jag vill inte missa nått som kan förstöra de ;(

Jaja, nu ska jag kolla repriserna av idol och bli frisk!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback