Torsdag, igen!!

2010-09-02 @ 21:39:36 2010-09-02 @ 21:39:36
Tjoo, förlåt att jag inte har bloggat idag men jag har faktiskt inte.. hunnit ?
Skolan idag var awesome och chill, love it that way ;)
Började med att försova mig hos frida , vilket resulterade till en aggresiv syslöjdslärare: camilla..
haha, sen hade vi någonting och svenska, sist men inte minst, matte, räknade säkert två hela tal :o

Efter skolan så stack jag hem och kollade ett satc avsnitt, stressade sedan isönder till stallet, hoppning, hehe.
Dog faktiskt inte idag som väntat ^^

Nu så ska jag gå å duscha sen ska jag å frida sova , efter satc, HAHA!
Sovmorgon imorgon, sov så sött, i will :)
PUss!





haha, lille pollen suuhr? - fettma ponny som inte är en ponny xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback