Helgen

2010-09-26 @ 16:53:54 2010-09-26 @ 16:53:54

Puhh, äntligen har jag lyckats smita ner i mitt rum ( Tord har fyllt år så heela släkten har anlänt) :s
Iaf, jag tar tillfället i akt å berättar lite om helgen som förövrigt va en av dom roligaste på länge :D

I fredes firade vi agnes som fyllt femton bast hos henne, tha gang ;)
Vi åt enchilladas (?) å krängde massa annat till Blood Diamonds, en asbra film ;D
dock somnade jag till i mitten av filmen men vaknade å började böla för att filmen var så hemsk :(
Iaf, vi somnade hyfsat i tid med tanke på omständigheterna och taggade för shoppingrundan.

På morgonen vid nio hämtade frida's mamma mig å frida för vi skulle fixa oss å mög.
Och när det va gjort fick vi skjuts till stationen där vi mötte agnes å tog 10.56 tåget mot Lund.
Väl framme i Lund utförde vi ett ärende utan mening och tog tåget till Malmö, vår slutstation ;)

Checkade läget på entré och la undan min tröja på gina (L)
Sen va vi hungriga å va tvugna att ta bussen till trianglen och käka cheesburgare, HAHA frida
tappade sin bricka, okej taskigt att skratta men det hela va så komiskt när mc-tjejen som gav frida
ny mat tappade pommesen OXÅ!

När vi käkat gick vi till...möllan ;s
Där köpte jag masscara till moi å mamma, provade faktiskt en ny :O
Sen åkte vi tre ungdommar tillbaka till entré och shoppade loss, vissa mer än andra ;)
Jag shoppade faktiskt MINST av oss:



Elvital Inpackning - Möllan
Nivea BodyLotion - Cubus
Masscara - Möllan




Blå tröja - H&M
Blå tröja med knappar - H&M
Rosa tröja - Gina Tricot
Strumpbyxor - H&M

Guldringar - H&M

Slivrig stor ring - H&M


Ja, det var väl allt och mobba inte bildkvalitén för det är mobil kamera ;o

Nu ska jag gå upp å va social, ikväll åker jag nog till pappa, får se.

Synes sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback