You're a lovekiller

2010-09-20 @ 09:38:41 2010-09-20 @ 09:38:41

Haha, ni ska se mitt rum asså, ewwhu säger jag bara ;s
Dammråttor överallt och spindlar stora som tennisbollar, och glöm inte alla äckliga små silverfiskar (sånna små äckliga saker som slingrar sig fort som fan).
Men spindlarna är värst, jag skojade inte om tennisbollarna :o

Häromdagen så skulle jag bara gå ut ur mitt rum, och då fick jag kliva över överkastet som har legat på golvet i två veckor (upps..) och dom kom det fram världens största äckliga bamsespindel fram och börjar försöka fly till andra sidan rummet.

Men smart som jag är tar jag ett tänkbart mordvapen ( nån jävla flaska med showergel ? ) och dödar den jävlen!
Sen fick jag ju torka bort benen ifrån golvet och slänga flaskan men den dog ^^

Så projektet idag (förutom den oändliga pluggningen) så ska jag flytta tven som fortfarande står framför sängen, dammsuga (kanske...) bädda rent ( ett fett måste!) och döda alla äckliga djur som kommer i min väg...hehe

Jaja, bästa att börja annars kommer väl ingenting att hända ;s

PuSsSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback