Hemma!

2011-04-03 @ 14:50:26 2011-04-03 @ 14:50:26
Nu har jag precis kommit hem efter en minst sagt skitrolig kväll/natt/morgon med dom bästa :) Jag, Frida och Agnes åkte till Hampus å Kevin vid åtta (?) och sedan krängde vi pizza och pumpa musik. När alla var helt slut så satte vi på den fösta av två skräckfilmer som Hampus och Kevin hyrt, "When a stranger calls". När vi hade skrikit klart till den bytte vi snabbt till "The Hitcher". Helt ok skräckisar men man ska nog inte kolla på dom själv ;s

Nu när familjen ska iväg och fira ngn släkting ska jag passa på och kolla VD (faktiskt nya avsnitt) och sedan läsa ut min booooook 8) Fast givetvis måste jag dammsuga....Göra jag inte det hela tiden?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback