I min egna lilla värld

2011-04-13 @ 17:58:05 2011-04-13 @ 17:58:05
För er som inte vet gillar jag att rita, varje lösblad i skolan, varje ny pärm, är fyllda med klotter :) Fast jag har även en liten plats i mitt rum där jag kan sitta och låta tankarna vila. För det är nog den enda gången jag inte behöver tänka och bara komma iväg för en stund (haha, låter som värsta knarkaren!). Så när jag har en stund över så brukar jag tända ljus och sitta på soff-armstödet och rita! Terapi, jag lovar!

Så i brist på annat att blogga om kommer här lite bilder på min hörna 8)






ja, nu vet ni det om mig :)





Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: attans då. maila kundtjänst istället [email protected]

2011-04-15 @ 21:07:53
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback