You only have five and a half

2011-04-06 @ 16:11:42 2011-04-06 @ 16:11:42
Onsdagar... Jag hatar onsdagar, inte bara för att vi har dryga lektioner HELA dagen, jag har dessutom extra spanska eftersom jag suger på all gramatik som slutar med iendo,ando, ado och allt annat skit dom klämer in i verben för att förvirra redan överbelastade hjärnor :p Onsdagar är dessutom "pluggdagen" för alla dödliga, det är den enda dagen som redan suger och i stortsett inte kan bli värre :D Iaf, förutom att det är onsdag har vi oxå ett fysikprov imorgon, ngt jag tyvärr måste ägna min tid åt, det eller IG... Har en massa annat i huvet också, måste hitta min gamla kawasakiskor så jag slipper utslitna stövlar och trasiga uggs (UTELIGGAR'N), mitt rum har fortfarande inte blivit rent, måste (med tvång av pappa) dammsuga mitt rum där, träna inför nationella i engelska och rehabilitera min stackars hjärna .


Nu ska jag hitta dom satans skorna och sedan cykla till pappa :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback