Jag lever...

2011-02-20 @ 13:28:40 2011-02-20 @ 13:28:40
Hej och förlåt för extremt dålig update :(

Var stressad som fan innan helgen för vi hade matteprov, so-nästan-prov och spanska -.- Så bloggen blev lidande. Sen i helgen har det varit full rulle! Ifredes så chillade jag, agnes och frida hos frida och morgonen efter stack med frida och frida familj till malmö för att fira frida mamma :) Blev en vända till entre där jag och frida köpte awezom jeansjackor. Körde hem på kvällen och därefter blev det ngn random fest på ngt random ställe, skitläskigt! Stod ut till ett när mamma kom och hämtade oss och sedan somnade vi som grisar :) Idag så blir det k-stad av olika -jobbiga- andledningar så jag försöker uppdatera när vi kommer hem :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback