Små förberedelser

2011-02-02 @ 19:05:19 2011-02-02 @ 19:05:19
Hejsan, förutom skolan idag så har jag och mamma handlat litta till branäs som är redan imorgon (!) så nu är det fixat, very nice :) Har oxå letat rätt på skidgalsögonen och allt annat man kan tänkas behöva i backen. Vi kommer på i en stuga som alla andra nior. Kommer bli askul och jag längaaar, kommer dock inte vara i de röda backarna första dagen, har ju bara åkt skidor förra året ;)

Måste tvätta mjukiskläder nu och skynda mig att städa källaren innan solariet stänger så kanske jag hinner sola, annars får jag väl dö :)

hejdå



Mia and I last year..

Kommentarer
Postat av: al kajdas president

ska putta ut dig i en svart backe..

2011-02-02 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback