A loads of no's

2011-01-19 @ 17:23:02 2011-01-19 @ 17:23:02
Hej! Idag var vi ju somsagt på öppethus med hela skolan och sätofta. Bergaskolan...hmmm. nej.
NV...naj, fordon? OYES , den dagen jag förstår hur en bil funkar ? HAHA, kul va det iaf, värt en hel dag? kanske. Men det hela var ientligen inte om att välja utan att sortera bort för min del, nu vet jag att jag ska gå i Lund och inget snack om saken :) Och påtal om skolan så m-å-s-t-e jag stänga sporify och plugga fysik.. I ärlighetens namn har jag inte pluggat ngt överhuvudtaget, har inte fatta så värst mke på lektionerna heller så det hela kommer ju bli vääääldigt intressant imorgon :D Och det hemska är att jag inte ens mår dålig över denna stress, jag kommer väl in på berga om det krisar ;)

Hejdå bloggen, hej fysikboken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback