I just...don't care

2011-01-26 @ 21:12:32 2011-01-26 @ 21:12:32
Hejsan, nu sitter jag hos frida och bloggar ifrån hennes laptop, mest för att´jag e sååå trogen till min blogg (a)
Har fortfarande inte min skoltröja, mamma å ville fick typ maginfluensa så jag kunde inte tvinga henne att köra ut till annika å hämta den :( Får den imon ist :D

Måste ientligen plugga till hemkunskapen men ....nej...eller jo, jag ska behålla mitt mvg :D
Fast frida e i telefon med en viss oscar och jag kan fortfarande inte begripa hur hon lyckas bråka med honom NU? trötta dom aldrig? Idag var skolan bajs, men jag fick faktiskt vg på so läxan som jag iprincip inte ägnat en kvar åt, liiiite skills ;)

Nu ska jag attackera frida och om jag så ska dö på kuppen ska hon lägga på, annars ska jag giva henne på moppo :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback