I want it that way

2011-01-20 @ 21:14:46 2011-01-20 @ 21:14:46

Jag vill ha vår....
- mest för att allt är så mycket bättre och roligare på våren och mycket varmare, mycket mycket mycket bättre.

Jag vill ha en ny skinjacka... (jag vill kunna gå i skinjacka utan att behöva dö av köldskador)
- Mest för att jag har hittat the perfect jacket this year men får vänta till den släpps i butikerna :D

Jag vill ha ett sommarjobb...
- Eller jag vill ha pengarna man får av sommarjobb, ska ta och kolla lite platser imorn.

Jag vill ha en generösare mamma....
- ...Som faktiskt ställer upp på viktiga grejer.

Jag vill ha ett roligare liv...
-Ist för att tjata om mitt boring liv i höör/skåne/sverige/norden.

Jag vill ha 290 i IQ...
- Så jag fattar alla prov och bajs vår skitskolan tvingar på oss utan att behöva plugga tills döden.

Jag vill börja gymnasiet...
- Och komma bort, ny stad, nya männsikor och nya rutiner.

Jag vill ha en systemkamera...
- Sammtidigt som jag vill ha en massa cash ist på min födelsedag.

Och slutligen vill jag ha ett liv överhuvudtaget, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback