Lördag

2011-01-22 @ 16:33:20 2011-01-22 @ 16:33:20
God lördag!

Fredagen spenderade med mia, agnes och frida. Mina fina töser och jag snackade och bara chillade. Men utöver allt snack hann mia och agnes färga mitt hår! Det blev asfint, precis som jag ville ha det ♥
Blev lite bråk och tjafs under kvällen/natten om en massa onödiga grejer...Men vad förväntar man sig? Iaf, lilla agnes väckte mig vid sju imorse och sa att hon hade haft jätte mycket huvudvärk hela natten och att den inte ville ge med sig. Så olyckligtvis åkte hon hem innan gryningen och strax efter tio (?) åkte frida hem för hon skulle iväg. Och som om inte det vorre illa nog begav sig även mia hemåt :(

Så jag bestämde mig att göra lite nytta efter att jag kollat eclipse och efter att familjen begett sig till ett kalas. Så jag har dammsugat! Mest för att tjäna pengar (a). Och när dammsugningen var avklarad insåg jag hur blek jag e i mitt mörka hår och jag pallar inte kleta på bus så det var bara att hoppa in i duschen och påbörja operation "bli-av-all-brun-utan-sol". För att bli av med den måste man vidta extrema åtgärder, dvs skrubba sönder huden med en såndära konstig svamp och sedan stå i glödande hett vatten och volla, gone! Så nu ska jag i pricip bara klä på mig och sedan traska upp mot solariet och ligga i cancer grillen i minst en halvtimme ;)




(jätte gammal random bild på frida för att fylla ut inlägget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback