This is gonna be a good life

2011-01-24 @ 17:19:28 2011-01-24 @ 17:19:28
Heellllluuuu! Dagen idag gick väl ok, trots att jag knappt pluggat så kom jag billigt undan, haha :D Vi hade tydligen inget skrftligt på bilden, so:n kunde jag göra på onsdag och engelskan lärde jag mig på lunchen ;) Efter skolan skulle jag hämta mitt enda syskon ville, och gå upp till "byn" och fika (?) mest för att mamma tyckte det :p Men hade gärna sluppit för vi fick vänta säker en timme efter för att mamma skulle hämta oss och ville palla inte gå :@

men bäst som man e så passade jag på att läsa hemkunskapen medans vi väntade, har ju prov på torsdag, KILL ME! hehe och engelska till imorn, so till på onsdag och fredag, spanska till ons och fredag. Sen tillkommer ju några läxor men det är ju förfan det enda vi gör så man vänjer sig O__o

Nu ska jag gör något vettigare, puss! ♥

bild på min hårfärg btw, cam så man ser inget men iaf^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback