Time

2011-01-05 @ 17:57:10 2011-01-05 @ 17:57:10
Bara jag som kommer ihåg första dagen på högstadiet?, det var sååå stoort. Men nu är det snart slut, revolitions tiden är över. Man ska vara mogen och ansvarsfull. Betygen blir viktigare å viktigare, creepy. Så nu till mars ska våra val vara gjorda. Du ska med andra ord veta vem du är, vad du vill göra och hur mycket du är beredd att satsa. Vill du ta det lugnt och ha en grym gymnasie tid eller jobba skiten ur dig i tre år till. Jag dras till det första. Men samtidigt, jag har ingen aning om vad jag ska göra med resten av mitt liv, jag kan knappt bestämma de följande tre årens gång.

Men nu ska man ju spela mogen och vara säker på sitt val. Men samtidigt vill jag vara en liten galen sjua lite till men jag kan samtidigt inte vänta tills vi börjar gymnasiet och lämna högstadiet. Ready or not here we come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback