5 juli

2011-07-05 @ 13:03:15 2011-07-05 @ 13:03:15
Puhh, det regna hàr imorse men nu jàvlar e det varmt igen :O Hade ju tànkt att stanna hàr i lite mer àn en vecka men tydligen sà ska dom upp i bergen eftersom det àr svalare dàr sàmdom har bokat hemresan till mig redan imorgon ;I Trist eftersom det àr 1000tals saker jag vill hinna med. Men om dom ska till bergen sà stannar dom dàr tills den 12 eller nàtt och dà gàr det inte lika mànga flyg hem ;/ Men kristianstaddagarna bòrjar ju den 8:de och jag hinner tràffa mia innan hon àker :) Dessutom sà kan jag fòlja med pappa och marina till nàtt dom skulle till i danmark. Sà det kanske àr bàst sà?

Idag har det som sagt regnat hela morgonen och de òveriga dagarna har det inte varit sà mycket sol sà ni som tror jag àr pepparkaka nàr jag kommer hem kan ju tànka om ;)

Hòrs imorgon, Pusset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback