Bokat biljett

2011-06-26 @ 18:40:37 2011-06-26 @ 18:40:37
Äntligen har vi bokat resa till Italien, sist jag var där va jag väl 12 och det ska bli jätte spännande att träffa alla släktingarna igen. Ska bo hos min biologiske morfar, som bor i en lägenhet ca 200m ifrån s.t petri kyrkan, väldigt centralt med andra ord :) Älskar verkligen italien, kulturen, konsten och maten ska vi ju inte ens tala om :O Så den 1 juli flyger jag ensam dit, lovar att jag kommer gå vilse eller missa tåget till danmark 8) Vädret lovar sol över 30 grader och jag är taggad som fasen!



bild från google

Kommentarer
Postat av: Lotta Andersson

Goddag! vad spännande dina inlägg är. lär med all säkerhet läsa lite mer. (: Hoppas du har en bra dag ;)

2011-06-28 @ 23:54:18
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback