Hemma!

2011-06-06 @ 12:46:32 2011-06-06 @ 12:46:32
Eller ja, jag kom hem sent på lördag men sen har jag inte haft några bilder på klassresan. Men vi hade det nice, spelade laserdome, åkte tills vi mådde illa på liseberg (dock åkte vi inte atmosfear...), shoppade lite och åkte spårvagn fram och tilbaka i hela göteborg ! Och om vi hade vädret på vår sida? Jotack, vi höll på att dö inne på liseberg. Faktum är att vi blev lyckliga när vi blev blöta av kålerado ^^

Imorgon är det ju bal. Hmm, bal? Låter mer fancy än vad det egentligen är ^^ Därför ska jag å frida åka till malmö idag och inhandla det sista. Eller, jag iaf.


Kommentarer
Postat av: annika. A N N I K A P A U L I N A .blogg.se

glada? haha bara skadeglädje ifrån din sida isåfall ja! ;)

2011-06-06 @ 13:51:27
URL: http://annikapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback