" - Vad sa han! Vad sa han!??" " - Jag vet inte, jag är under täcket!"

2011-03-05 @ 13:51:05 2011-03-05 @ 13:51:05
Gomorron :D Igår kollade vi ju lite film hos annika, sov dock inte över för anni skulle orientera tidigt idag. Vi såg mean girls 2, inte alls lika bra som ettan men helt ok. Och sen satte vi på en skräckfilm... Fyfan vilken psykfilm ;s Mördar-gubben va överallt, så när jag kom hem vid elva så vågade jag knappt gå ner i källaren :o Kollade faktiskt under sängen... Och tvätta bort sminket i badrummet där uppe, men sen satte jag på sex and the city och somnade mot alla odds !

Ikväll sticker jag och mina små gunnor till hampus och kevin, men först ska jag dammsuga, baaajs.




filmen vi såg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback