Right now.. or later

2011-03-19 @ 15:54:57 2011-03-19 @ 15:54:57
Jägers igår va helt ok, dansade sönder våra fötter och det får vi lida för idag :) Men helt klart värt det. Mia sov över inatt men stack hem innan jag vaknat till liv. Sedan började plikterna utdelas av ingen mindre än mamma her self. Dammsuga (dock för att jag behöver money), hänga tvätt, och tvätta alla möjliga sorters färgtvättar ;s usch, har bara kommit halvvägs och insåg nyss (eller har igentligen vetat det i några dagar nu..) att jag måste städa mitt rum!
Ikväll när alla onödigt dryga "sysslor" är gjorda så ska jag och mia hitta på ngt, vet inte helt hundra vad men blir säkert bra :)

Nu måste jag dammsuga resterande halva av huset, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback