Change

2011-05-25 @ 20:19:48 2011-05-25 @ 20:19:48
Nej, nu orkar jag inte göra musiken längre. Gick inte alls så bra som jag trodde att översätta en engelsk låt till svenska så att det stämmer med rytmen ;s Kunde alla inte bara snackat samma språk?  Jag är så sjukt trött på allt ifrån skolan till mitt eget hus. Jag kanske har någon sjukdom men jag har börjat störa mig på allt, idag till exempel så stod tord med motorcyklen på uppfarten och hade motorn igång när jag läste so. Och typ hela huset kändes som att det vibrerade i takt med motorcyklen så jag fick ett anfall på det, sinnesjukt ? Sen störde jag mig som fan på att jag inte hittade strumpor, jag måste söka hjälp. Tror jag är uttråkad eller något.

Måste ta i tu med det och göra något, kanske göra om mitt rum? Älskar verkligen bohem stilen som tydligen är jätte modern nu. Eller så ska jag tvinga mamma att boka en resa till mig till Italien där min morfar och hans släkt bor, har inte varit där på tre år eller nått :o Nåja, det måste iaf hända något nu, pallar inte med rutiner.



ngt sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback