Du är bäst nu, men du var bättre förr

2011-10-14 @ 22:00:08 2011-10-14 @ 22:00:08












Bilder sen förra onsdagen, så vi hade foto. Verkligen ääälskar våra onsdagar. Börjar klockan elva och slutar två, inte helt fel ;) Och Jens, vår fotoläraren (bild två) är verkligen jätte bra, så vi lär oss hur mycket som! Ser fram emot läxan vi har. Vi ska fota tio bilder som ska representera tio ord som vi fått, (mörker, sommar, hemma,liv, massiv och några till). Ska nog ut och fota imorgon om min onda hals är bättre :)

Men mitt kassa bloggande då? Hmm, jag vet faktiskt inte. Känns inte som om någon läser den överhuvudtaget (kanske inte så konstigt med tanke på hur lite jag skriver...) men ändå, jag vill visa mina bilder och berätta om mitt liv för någon så ni är det perfekta offren. Mohaha!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag läser gumman!!

2011-10-22 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback