Och sedan var det bara vi

2011-09-06 @ 06:26:48 2011-09-06 @ 06:26:48
Jag vekligen hatar att behöva gå upp klockan halv sex när man ska vara i skolan halv nio...har egentligen inte tid att sitta vid datan men om jag ska börja blogga igen så får jag fan ta mig sätta igång tidigt :) Tisdag betyder en hel dags samhällskunskap (ca 2½ timme eller nått) följt av idrott. Slutar vid tolv och får skynda iväg till stationen och åka hem. Måste nämligen klippa häcken hos pappa, klippte halva i söndags åhh fy vad äckligt jobbigt det va. Menmen vad gör man inte för pengar? Nu ska jag ta mig till mamma och fixa mig litta sen bär det av mot höörs centrum (vår fiiiiina stad är ju såååå stoooor) (sarkasm!)



Jag och mia på spex i nian! haha, det va en rolig dag det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback