Ideétorka

2012-02-10 @ 08:31:39 2012-02-10 @ 08:31:39
Pågrund av extrem ideétorka och mycket skolarbete tänker jag göra en grej jag lovat mig själv att inte göra. Jag ska göra en såndära lista och svara på nya grejer varje dag, tråkigt och fantasilöst? somfan men får ju försöka hålla igång bloggen :)
Dag 1 - Det bästa jag vet
Dag 2 - Det värsta jag vet
Dag 3 - Min favoritfärg/favoritmönster
Dag 4 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 5 - Min bästa vän
Dag 6 - I min väska
Dag 7 - Favoritband
Dag 8 - Mina drömmar
Dag 9 - Det här är jag beroende utav
Dag 10 - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför
Dag 11 - Min favoritmat
Dag 12 - En resa jag aldrig glömmer
Dag 13 - Någon jag alltid kan lita på
Dag 14 - Min favoritstad
Dag 15 - Favoritdricka
Dag 16 - Vad jag åt idag
Dag 17 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Dag 18 - Mina favoritfilmer
Dag 19 - Något jag är bra på
Dag 20 - Favoritlåtar just nu
Dag 21 - Gamla bilder på mig
Dag 22 - Min favoritkonsert
Dag 23 - Alla mina hårfärger
Dag 24 - Min favoritsysselsättning
Dag 25 - Favoritmotto
Dag 26 - Några saker ni inte visste om mig
Dag 27 - Om jag skulle byta utseende med någon, så skulle jag byta med..
Dag 28 - Det här vill jag ha
Dag 29 - Favoritserie
Dag 30 - En bild på mig utan smink
Dag 31 - Mina favoritbloggar
Dag 32 - Min spotifylista
Dag 33 - Min favorit hår-produkt
Dag 34 - Det här hade jag på mig idag
Dag 35 - Något jag har svårt för
Dag 36 - Vad jag är för slags person

justde, listan är snodd ifrån Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback