BLOGGAR

2012-09-12 @ 20:59:19 2012-09-12 @ 20:59:19
 
Nu är sommaren över (och har varit ett tag nu..) och jag har hunnit börja tvåan, levt livet och en hel del annat som hade krävt x antal timmars bloggande och bilder som inte tagits för att förklara min härliga sommar. Men vi hoppar de kapitlet och börjar här och nu. En vanlig onsdag, kanske beror det på att jag gör allt för att komma undan att skriva klart min uppsats om fontida egypten (?), kan vara en bidragande faktor. Men nu ska jag börja blogga igen, det är trots allt hysteriskt roligt att läsa gamla inlägg senare.
 
Tyvärr måste jag återgå till Nildalen, Ramses II och pyramider. Hasta luego! (justde, jag klarade spanskan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback