18 år

2013-02-05 @ 23:09:17 2013-02-05 @ 23:09:17
i
 
Superfint album som Marina pysslat ihop med massa bilder på mig som liten, silvrig ram ifrån mina härliga vänner (blondinerna på bilden) och en vit ram från mamma, svart och vit randig resväska från pappa, Hunterstövlar från pappa och Marina, resa från mamma + familj, smyckesträd från Agnes och Frida, klocka från mamma. + massa pengar, morgonrock, choklad, örhängen, böcker och annat smått och gott :)
 
Mycket har hänt sist jag bloggade, jag har både hunnit fira jul och nyår, och fyllt 18. Inte illa, här ovan ser ni vad jag fick i fredag på min födelsedag. Gladast blev jag för Londonresan som äger rum redan på fredag. Jag och mamma ska spendera helgen i London, som jag alltid velat åka till. Shoppa loss på primark, ta nördiga turistbilder, gå på vaxmuseet och bara njuta! Längtar som bara den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback