Samma visa varje gång

2013-05-05 @ 22:06:47 2013-05-05 @ 22:06:47
 
Söndag, lagom tråkigt. Att vi har matteprov imorgon underlättar ju inte heller. Har haft en mysig helg med mina små gunnor i Lund. Drog ut utrustade med engångsgrill och korv med tillbehör. Dock hade vi inte den blekaste om var i lund man får grilla, men vi hamnade vid St Hans backar där vi försökte grilla...Haha, blev lagom lyckat. Efter en liten majbrasa i grillen och vidbrända korvar sprang vi till bussen på rekordtid, fem minuter. Givetvis så hade ketchuplocket lossnat i min väska och läckt ut. Ketchup är bland det vidrigare jag vet så ni kan ju tänka er min panik. Urrk. Vi fick inom frida och dumpa väskan innan vi gick och träffade några andra. Hamnade i stadsparken där vi blev sittandes i filtar några timmar innan vi drog hemåt. Vi var inte hemma i sängen förrens närmare tre - halv fyra, trötta tjejer. Nu ska ja plugga matte, woop <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback