The price of knowlege is too high

2013-05-02 @ 23:41:35 2013-05-02 @ 23:41:35
 
 
Well well, då är vi inne i maj månad. Försommaren har anlänt mina vänner, dags att hänga undan vinterjackorna ett tag och börja fundera på när det är läge att springa runt i shorts med bleka ben. Pollen i luften och fågelkvitter i öronen, en härlig blandning som visar att sommarlovet inte längre är ett halvår bort, utan nära, så nära. Har lite plugg jag måste avklara innan jag kan slappna av och njuta av solen, men det kommer. Har varit riktigt fint väder idag så jag tog en tur till pappsen. Synd att det inte var sånt här väder på valborg. Istället satt vi med en kylväska i stadsparken tillsammans med 27 000 andra. Inte klokt. Kul hade vi ialla fall, inte fullt lika galet som förra året men det funkade. Runt nio-tio hamnade vi i en övergiven by utanför ett samhälle som inte ens är en egen kommun. Där satt vi, jag, Agnes och Frida. I en lada. På landet. Frös innan det gamla stallet fylldes med folk som kom i vågor med bussarna som gick en gång i timmen. Aja, bättre än att vara hemma. Nu måste jag skriva klart en media uppsats, yey (y) Ha det bäst, TGIF om exakt åtta minuter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback